Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

ΤΟ ΑΚΡΙΤΑΜΟ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ



BIO - VEGAN ΜΕΝΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΙΤΑΜΟ


ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΑΤΑ VEGAN ΤΗΣ ΩΡΑΣ

TOΦΟΥ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ - ΚΑΝΟΝΙΚΟ 'Η ΠΙΚΑΝΤΙΚΟ
ΦΑΚΕΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ
ΛΑΧΑΝΟΡΙΖΟ
ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΖΕΑΣ ΟΛΙΚΗΣ ΜΕ ΚΙΜΑ ΣΟΓΙΑΣ
ΤΑΜΠΟΥΛΕ ΜΕ ΚΙΝΟΑ
ΤΑΜΠΟΥΛΕ ΜΕ ΠΛΙΓΟΥΡΙ ΖΕΑΣ
ΠΑΤΑΤΕΣ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΜΕ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΣΟΓΙΑΣ
ΣΠΑΝΑΚΟΡΥΖΟ

ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΑΤΑ VEGAN HMEΡΑΣ ( ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ)

ΡΕΒΥΘΟΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ( ΦΑΛΑΦΕΛ)
ΧΟΡΤΟΠΙΤΑ ΟΛΙΚΗΣ 
ΦΑΣΟΛΙΑ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ 
ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ
ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ
ΡΕΒΙΘΑΔΑ
STIR FRY ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΟΧΗΣ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΤΑΧΙΝΙ ΚΑΙ ΤΟΦΟΥ
ΛΑΧΑΝΟΝΤΟΛΜΑΔΕΣ
ΦΑΒΑ ΚΟΥΚΙΩΝ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΦΑΣΟΛΑΔΑ

ΣΑΛΤΕΣ - ΣΑΛΑΤΕΣ  VEGAN

HUMUS
HUMUS ΣΟΓΙΑΣ
ΤΟΥΡΣΙ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ
ΕΛΙΕΣ ΣΑΜΟΥ
ΚΡΙΤΑΜΟ ΣΕ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
ΣΑΛΑΤΑ ΑΝΑΜΕΙΚΤΗ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΟΧΗΣ
ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ
ΜΠΑΝΤΖΑΡΟΣΑΛΑΤΑ
ΜΠΡΟΚΟΛΟ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ ΛΑΔΟΛΕΜΟΝΟ
ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΙΝΑΡΙΣΜΕΝΩΝ ΧΟΡΤΑΡΙΚΩΝ
ΣΑΛΤΣΑ ΤΑΧΙΝΙ
* Για τα κυρίως πιάτα με προπαραγγελία πρέπει να μας παραγγείλετε έως τις 12π.μ της προηγούμενης ημέρας
* Για παραγγελίες ακτίνας 1ΚΜ από το ΑΚΡΙΤΑΜΟ σας την φέρνουμε εμεις. Για μεγαλύτερες αποστάσεις έρχεστε και την παίρνετε εσεις. 
* Το μενού αποτελείται πάντα από προιόντα εποχής - βιολογικής ή φυσικής γεωργίας και αλλάζει κάθε τρίμηνο. 
* Οι συσκευασίες μας είναι οικολογικές και επιστρεφόμενες
* Μαγειρεύουμε υγειηνά. Δεν τιγανίζουμε - δεν τσιγαρίζουμε 
* Για παραγγελίες στα κυρίως πιάτα ώρας και τα σαλατικά υσχίουν οι ώρες καταστήματος του Ακρίταμο
* Οι τιμές κειμένονται από 3 ~ 5 ε η μερίδα



























\ 













1 σχόλιο:

  1. Απλώς βιώνω τα θαύματα των βοτάνων του Dr GIDEON. Ο Θεός θα συνεχίσει να σας ευλογεί άφθονα Δρ GIDEON για την καλή δουλειά που κάνετε στις ζωές των ανθρώπων θεραπεύοντάς τους από διάφορους τύπους ασθενειών. Θα συνεχίσω να καταθέτω για την καλή σου δουλειά. Ζούσα με διαβήτη τύπου 1 πριν από 6 μήνες και ο γιατρός μου είπε ότι δεν υπάρχει. Δεν τον πίστεψα και κράτησα την πίστη μου ελπίζοντας ότι μια μέρα θα γιατρευόμουν από αυτή τη φρικτή ασθένεια. Μόλις πριν από 2 μήνες είδα μια ανάρτηση στο φόρουμ για τον διαβήτη σχετικά με έναν βοτανολόγο που ονομάζεται Dr GIDEON σχετικά με το πώς θεραπεύει τους ανθρώπους από ασθένειες με τη ρίζα και τα βότανά του και επικοινώνησα γρήγορα με τον Dr GIDEON στο WhatsApp και του εξήγησα το πρόβλημά μου και μου είπε . για να μην ανησυχώ θα με γιατρέψει και όντως ετοίμασε το φυτικό φάρμακο και μου το έστειλε μέσω UPS και μετά μου έδωσε οδηγίες για το πώς να το πάρω. Μετά από τρεις εβδομάδες λήψης του φυτικού φαρμάκου, πήγα στον γιατρό μου για έλεγχο και το αποτέλεσμα του διαβήτη μου είναι αρνητικό και ο γιατρός μου είπε ότι δεν υπάρχει ίχνος διαβήτη στο σώμα μου και ο διαβήτης έχει εξαφανιστεί εντελώς. Μπορείτε επίσης να θεραπευθείτε από κάθε είδους ασθένεια επικοινωνώντας με τον Dr. GIDEON στο WhatsApp +2347042191323
    Email:drgideon611@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή